-
Vi delar tystnad, en förtäring och lite av livet. Möjlighet till kreativitet och egen eftertanke. Med Marta Gustavsson, i S:t Mikael kl. 18-21 tre onsdagkvällar under våren. Första tillfället den 20 februari. Ta gärna med inneskor och egen filt. Anmälan … Fortsätt läsa